ZZR Ojczyzna

Z MIĘSEM WIEPRZOWYM ZAWSZE DOBIEGNIESZ DO CELU

W naszym projekcie wykorzystaliśmy siłę przekazu mediów społecznościowych w tym przypadku głownie potencjał serwisu internetowego YouTube oraz ciągle rozwijającą się modę na bieganie. Startując z kampanią w mediach i serwisach internetowych promowaliśmy spożycie mięsa wieprzowego wśród ludzi aktywnie uprawiających sport z naciskiem na uprawiających mniej lub bardziej wyczynowo bieganie. Udowadnialiśmy za sprawą autorytetów w dziedzinie odżywiania i sportu, że mięso wieprzowe nie prowadzi do ociężałości, czy wręcz otyłości, a jest niezbędnym składnikiem w zdrowym odżywianiu, aby osiągać dobre wyniki. Nasze działania prowadziliśmy również przez udział ze stoiskiem promującym w diecie biegaczy wieprzowinę na dwóch imprezach biegowych w Polsce kończąc ten cykl trzecią tj. udziałem w corocznym Festiwalu Biegowym w Krynicy. Aktywnie włączyliśmy się w promocje wieprzowiny przez stoisko oraz udział dietetyka który przedstawiał zalety spożywania mięsa wieprzowego i jego przetworów.

Ponadto wykorzystaliśmy w naszych działaniach mając na względzie popularność i oglądalność kanałów podczas corocznych zlotów youtuberów na specjalnym stoisku show, gdzie podczas pokazów na żywo kręciliśmy filmy promujące spożycie wieprzowiny. Filmy zostały opublikowane w serwisie YouTube. Szczegółowymi informacjami dot. walorów żywieniowych oraz ułożeniem programu zajmował się dietetyk. Również gadżety reklamowe rozdawane na targach przy biegu w Krynicy-Zdrój oraz zlotu Youtuberów dobraliśmy specjalnie do grupy docelowej projektu. W badaniach Runner’s World (największego na świecie czasopisma dla biegaczy) ankietowani odpowiedzieli, że biegają z powodu chęci poprawy kondycji (71%) oraz aby pozbyć się stresu (52%). Mając na uwadze powyższe czynniki wpływające na motywację w grupie docelowej zdecydowaliśmy się na gadżety bezpośrednio odwołujące się do ich potrzeb, a tym samym użyteczne gdy gadżet jest przydatny, to nie zostanie wyrzucony lub zapomniany, tylko będzie używany co podnosi rozpoznawalność przekazu i zakorzenia jego przesłanie w pamięci. Poprzez nasze działania uświadomiliśmy społeczeństwo jak ważną rolę w zdrowiu człowieka odgrywa zbilansowana, różnorodna dieta, że organizm ludzki nie może prawidłowo funkcjonować przy zubożałej diecie. Przekazywana wiedza została na stałe zakorzeniona w świadomości konsumentów a stereotypy na temat mięsa wieprzowego wyjaśnione i obalone. Opracowana została broszura informacyjna która opowiada o zaletach diety opartej o mięso wieprzowe pochodzące z Polski, przedstawia przepisy kulinarne, podkreśli walory zdrowotne i zachęca do oparcia diety osób biegających o wieprzowinę. O poprawność informacji, mających wpływ na ludzkie zdrowie, zadba dietetyk, który współpracował z polskimi gwiazdami sportów.

Poprzez kampanię promocyjną zwiększyliśmy świadomość konsumentów polegającą na szerokim wykorzystaniu w spożyciu mięsa wieprzowego i jego przetworów w polskich gospodarstwach domowych. Działania Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego systematycznie przyczyniają się do wzrostu spożycia mięsa wieprzowego w Polsce oraz zwiększaniu wiedzy konsumentów na temat jego walorów odżywczych i prozdrowotnych w zróżnicowanej diecie. Liczymy, że świadome społeczeństwa sprawi, iż wzrośnie konsumpcja polskiej wieprzowiny za pomocą między innymi prowadzonych przez nas działań promocyjno-informacyjnych. Poprzez nasze działania chcemy uświadamiamy społeczeństwo jak ważną rolę w zdrowiu człowieka odgrywa zbilansowana, różnorodna dieta, że organizm ludzki nie może prawidłowo funkcjonować przy zubożałej diecie. Chcemy aby przekazywana wiedza pozbawiona została na stałe zakorzeniona w świadomości konsumentów a stereotypy na temat mięsa wieprzowego wyjaśnione i obalone. Dzięki podjętym działaniom, grupa docelowa dowiedziała się, dlaczego warto kupować mięso wieprzowe, wokół tego celu jest skupiona kampania informacyjna.

Główne efekty końcowe które udało nam się osiągnąć to:

  1. zainteresowanie zakupem polskiej wieprzowiny przez grupę docelową;
  2. wskazanie grupie docelowej korzyści płynących z zakupu polskiej wieprzowiny nad importowaną;
  3. zwiększenie konsumpcji polskiej wieprzowiny;
  4. promocja pozytywnego wizerunku Polski, jako producenta zdrowej i smacznej wieprzowiny;
Z MIĘSEM WIEPRZOWYM ZAWSZE DOBIEGNIESZ DO CELU
Przewiń do góry