ZZR Ojczyzna

Wieprzowina wychodzi na zdrowie

https://www.youtube.com/channel/UCYdT5_xh6rpBJEXSRsRTShA

Beneficjenci zadania:
1. Konsumenci (16-59 lat) – aktywni, świadomi plusów zbilansowanej diety, podążający za trendami, prowadzący zdrowy styl życia. 2. Młode matki (19-39 lat), które decydują o zakupach – są świadome swoich wyborów zakupowych, chętnie szukają wiedzy o produktach w Internecie, są aktywne w mediach społecznościowych, zależy im na dobrej jakości, sprawdzonych produktach. 3. Osoby starsze dbające o zdrowie 4. Liderzy opinii: lekarze, dziennikarze, influencerzy, eksperci żywieniowi, trenerzy, dietetycy Kierując działania do powyższych grup docelowych chcemy długoterminowo pracować nad zmianą przyzwyczajeń żywieniowych i stałym włączeniem mięsa wieprzowego do codziennej, zbilansowanej diety.


Opis działań

Kampania informacyjno-promocyjna z udziałem blogerów/ influencerów, liderów opinii w prasie kulinarnej, artykuły sponsorowane/czas realizacji: 05.2023 – 12.2023 – Przeprowadzenie kampanii edukacyjno- promocyjnej w formie artykułów sponsorowanych we współpracy z min. 5 znanymi blogerami, posiadającymi wysokie zasięgi i wpływ na czytelników. Do ich zadań należałoby kreowanie nowoczesnych postaw konsumenckich skupionych wokół zdrowego trybu życia, zbilansowanej diety oraz dbania o środowisko. Budowanie wizerunku produktów z mięsa wieprzowego jako odpowiadających nowoczesnym postawom konsumenckim i tym samym będących „oczywistym” wyborem przy półce sklepowej. Działania będą prowadzone jako działania obejmująca rekomendacje produktów z mięsa wieprzowego, przez osoby mające wpływ społeczny
w swojej dziedzinie (zdrowe odżywanie, zdrowy tryb życia, postawy pro-rodzinne). – Informacje o korzyściach wynikających z diety mięsa wieprzowego/patriotyzmu konsumenckiego.   – Wykorzystanie modnego i często wyszukiwanego w sieci tematu dla zwiększenia zasięgów i dotarcia do kolejnych grup konsumentów. -Opracowanie z ekspertem – dietetykiem materiałów merytorycznych. Zorganizowanie kampanii wizerunkowo-informacyjnej w radiu i telewizji / czas realizacji: 12.2023 – Przygotowanie, nagranie i emisja spotu radiowego (opracowanie treści spotu 30-sekundowego, wraz z ekspertami współpracującymi przy projekcie, min. 100 emisji). – Przygotowanie i emisja spotu w TV ogólnopolskiej odpowiadającej grupie docelowej oraz specyfikacji kampanii (opracowanie treści spotu 30-sekundowego, wraz z ekspertami współpracującymi przy projekcie, min. 100 emisji) – Współpraca z dietetykiem i ekspertami podczas powstawania felietonu- opieka merytoryczna. Produkcja cyklu filmów o mięsie wieprzowym w social media/ czas realizacji: 09.2023– 12.2023 – Kreacja i produkcja cyklu materiałów filmowych z udziałem ekspertów/kucharzy/liderów opinii ( min. 10 filmów) o zaletach oraz  sposobach przygotowania dań z mięsa wieprzowego. – Publikacja filmów na kanałach w social mediach i stronach internetowych – reklama na portalach Facebook i Instagram. – Wykonanie fotografii podczas dni zdjęciowych do filmów, bieżące tworzenie bazy zdjęć do wykorzystania podczas projektu.   2x Event dla konsumentów / czas realizacji: 07.2023 – 09.2023 – Udział w większym evencie wpisującym się w tematykę promocji zdrowego stylu życia i gotowania. – Projekt, budowa, kompleksowa organizacja stoiska promocyjnego (wynajem przestrzeni, aranżacja przestrzeni, produkcja materiałów, zaangażowanie obsługi, zapewnienie poczęstunku, atrakcji dla uczestników itp.). – Zaangażowanie kół gospodyń wiejskich w zakresie obsługi wydarzenia, przygotowania scenografii, prezentacji lokalnej kultury, konsultacji w zakresie przygotowania przepisów na potrawy
z lokalnych produktów. – Relacja video i fotograficzna. Organizacja warsztatu dla szefów kuchni/blogerów /influencerów z wykorzystaniem certyfikowanego mięsa wieprzowego i wędlin/ czas realizacji: 05.2023- 09.2023 Organizacja wydarzenia, na którym szefowie kuchni oraz blogerzy i influencerzy mogliby się spotkać, uczestniczyć w panelach szkoleniowych i wymieniać się doświadczeniami na temat przygotowania i obróbki mięsa wieprzowego. – Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia/warsztatów w atrakcyjnej nowoczesnej formie. – Druk kompletu materiałów  informacyjnych dla restauracji (komplet stanowić będą np. broszura/ ulotka/ankieta) – Przygotowanie kreatywnego scenariusza i programu wydarzenia, zaangażowanie prelegentów/prowadzących i obsługi. – Wynajem sal i powierzchni. – Relacja video i foto. – Selekcja i rekrutacja uczestników. – Przygotowanie pakietów dla uczestników, gadżetów na warsztaty (fartuchy, rękawice).


Wieprzowina wychodzi na zdrowie
Przewiń do góry