Budżet zadania – 69 640,23 zł
Zadanie finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego
Związek Zawodowy Rolników Ojczyzna zaangażowany jest w wsparcie wypoczynku dla dzieci i młodzieży organizowane przez Stowarzyszenie Pomocy Rodzinom w Wyszkowie. Korzystając z możliwości przeprowadzenia działań informacyjno – promocyjnych dotyczących polskiego mięsa wieprzowego odbyły się warsztaty połączone z prelekcją dietetyka i wspólnym przygotowaniem posiłków z wykwalifikowanym kucharzem. Wydarzenie było realizowane podczas wypoczynku ok. 200 dzieci w Białym Dunajcu podczas zimowego turnusu. Całość zadania informacyjno – promocyjnego o mięsie wieprzowym wesparł dietetyk, który rozwiał wątpliwości dotyczące spożywania mięsa pochodzenia wieprzowego oraz przedstawił zalety i wartości odżywcze diety opartej o mięso wieprzowe.
W ramach udziału w wydarzeniu zorganizowano konkurs dotyczący walorów mięsa wieprzowego w zamian za gadżet co przykuło uwagę uczestników zadania. Zorganizowano warsztaty plastyczne dla dzieci i młodzieży których motywem przewodnim był kolorowy świat zwierząt w oczach dzieci. Jesteśmy przekonani, że kucharz prowadzący warsztaty i przygotowanie posiłków dzięki pogodnemu usposobieniu, ogólnie wzbudzanej sympatii przedstawił problematykę w sposób który przyniesie długotrwałe efekty w kształtowaniu nawyków dzieci i młodzieży. Wszystkie narzędzia rozumiane jako kanały przekazu i sposoby komunikacji – zostały dopasowane do grupy docelowej, tzn. postawiono na Internet, media społecznościowe i komunikację elektroniczną oraz kontakt bezpośredni. Wszystkie narzędzia rozumiane jako kanały przekazu i sposoby komunikacji – zostały dopasowane do grupy docelowej, tzn. postawiono na Internet, media społecznościowe i komunikację elektroniczną oraz kontakt bezpośredni.W ramach udziału w wydarzeniu zorganizowano konkurs dotyczący walorów mięsa wieprzowego w zamian za gadżet co przykuło uwagę uczestników zadania. Zorganizowano warsztaty plastyczne dla dzieci i młodzieży których motywem przewodnim był kolorowy świat zwierząt w oczach dzieci. Jesteśmy przekonani, że kucharz prowadzący warsztaty i przygotowanie posiłków dzięki pogodnemu usposobieniu, ogólnie wzbudzanej sympatii przedstawił problematykę w sposób który przyniesie długotrwałe efekty w kształtowaniu nawyków dzieci i młodzieży. Wszystkie narzędzia rozumiane jako kanały przekazu i sposoby komunikacji – zostały dopasowane do grupy docelowej, tzn. postawiono na Internet, media społecznościowe i komunikację elektroniczną oraz kontakt bezpośredni.