Budżet zadania – 400 000,00 zł
Zadanie finansowane z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw
Celem zadania było przekazanie wiedzy na temat polskich owoców i warzyw jak największej ilości osób z grupy docelowej. Dotarcie do konsumentów poprzez TV, Prasę, Internet, Targi. Dobrane narzędzia zapewniły nam dotarcie do jak największej liczby odbiorców, jej powtarzalność sprawiła utrwalenie przekazu w świadomości konsumentów a tym samym zmianę myślenia, zmianę trendów zakupowych. Poza tym prowadzenie kampanii zapewniło globalne spojrzenie konsumentów na polskie produkty a nie na jedną konkretną grupę produktową. (73%) Polaków deklaruje, że jest w stanie zapłacić więcej za produkt rolno-spożywczy wiedząc, że pochodzi on z Polski.
Główne efekty końcowe które udało nam się osiągnąć to:
1) zainteresowanie zakupem polskimi owocami i warzywami przez grupę docelową;
2) uświadomienie grupy docelowej o oznakowaniu polskich owoców i warzyw;
3) wskazanie grupie docelowej korzyści płynących z zakupu polskich owoców i warzyw nad importowanymi;
4) zwiększenie konsumpcji polskich owoców i warzyw;
5) promocja pozytywnego wizerunku Polski, jako producenta polskich owoców i warzyw;