Chmielaki to najstarszy festiwal piwny w Polsce, jest to impreza uhonorowana w ostatnich latach wieloma prestiżowymi wyróżnieniami. Wydarzenie relacjonowane jest przez media regionalne i ogólnopolskie, a jej ranga i rozpoznawalność wzrasta z roku na rok, przyciągając do Krasnegostawu dziesiątki tysięcy miłośników piwa i dobrej zabawy z całej Polski i z zagranicy. Wstęp na teren wydarzenia jest darmowy. Chmielaki stają się najważniejszą w kraju imprezą piwną, wyznaczającą trendy i nadającą ton podobnym festiwalom. To tutaj odbywa się Ogólnopolska Sesja Chmielarska oraz największy w Polsce Konsumencki Konkurs Piw, a zdobytymi w Krasnymstawie medalami szczycą się wszystkie browary krajowe i zagraniczne. Centrum miasta zostaje na trzy dni wyłączone z ruchu, stając się terenem wielkiej fety na cześć złotego trunku. Wokół Rynku Miejskiego rozrasta się strefa browarów – tych większych i mniejszych, regionalnych. Na tegoroczne Chmielaki przypadła okrągła rocznica 50 lecia imprezy lecz ze względu na sytuacje epidemiologiczną postanowiono rozłożyć jej obchody na 2 lata i część imprez tradycyjnie zrealizować w roku 2020 a część przenieść na rok przyszły.
W tegorocznych Chmielakach nasze stoisko ulokowaliśmy na stadionie miejskim w Krasnymstawie aby promować owoce i warzywa podczas IX Półmaratonu Chmielakowego o Puchar Burmistrza Krasnegostawu. W naszym projekcie wykorzystaliśmy siłę przekazu mediów społecznościowych w tym przypadku głownie potencjał serwisu internetowego YouTube. Startując z kampanią w mediach i serwisach internetowych promowaliśmy spożycie mięsa drobiowego i jego przetworów. Udowadnialiśmy, że mięso drobiowe jest niezbędnym składnikiem w zdrowym odżywianiu, aby osiągać dobre wyniki sportowe. Promowaliśmy powyższe przez naszą obecność tj. stoisko gdzie przygotowywano dania przez kucharzy wspomaganych przez 2 hostessy oraz dietetyka, którzy przedstawiali zalety spożywania mięsa drobiowego oraz jego przetworów. Równolegle w zadaniu wykorzystywaliśmy w naszych działaniach popularność i oglądalność kanałów YouTube przez emisję filmu promującego spożycie mięsa drobiowego. Informacje o mięsie drobiowym zostały użyte w materiałach marketingowych (broszura informacyjna, media społecznościowe). Szczegółowymi informacjami dot. walorów żywieniowych oraz nad treściami użytymi w materiałach czuwał dietetyk.
Prowadziliśmy monitoring dyskusji w mediach społecznościowych gdzie grupy docelowe zadania otrzymywały informacje o wydarzeniu i o tym co proponujemy podczas imprezy. Dzięki temu na pewno zostawialiśmy dobre wrażenie – za każdym razem gdy zainteresowany dostawał więcej niż mógłby się spodziewać, tworzyliśmy pozytywne skojarzenia związane z wydarzeniem. Monitoring social media pozwalał nam określić preferencje, zachowania, oraz oczekiwania w stosunku do proponowanej formy promocji. W przypadku krytyki lub pojawiających się wątpliwości we wpisach internautów zapewnialiśmy im rzetelną dawkę wiedzy o polskim mięsie drobiowym lub odesłanie do wiarygodnych i uznanych źródeł wiedzy.
Promowaliśmy patriotyzm gospodarczy, promując polskie, gdzie mieliśmy na uwadze patriotyzm zakupowy, w trakcie przygotowywania treści i materiałów marketingowych – zależało nam na wykorzystaniu pozytywnego nastawienia krajowych konsumentów do produktów pochodzenia polskiego, co z korzyścią wzmocniło nie tylko samą branżę ale również gospodarkę na poziomie ogólnokrajowym.