Beneficjenci zadania: |
-TG1 – młodzież szkół podstawowych – TG2 – młodzież szkół średnich Dzieci i młodzież są konsumentami oraz przyszłymi osobami decydującymi w sprawach zakupu oraz przygotowywania potraw z użyciem min. certyfikowanego mięsa wieprzowego. Na chwilę obecną są również osobami które mogą wpływać na decyzyjność rodziców czyli osób decyzyjnych w zakupach domowych. Chcemy edukować dzieci aby wybierały mięso zdrowe, wysokiej jakości. |
Opis projektu: Wzrost sprzedaży i konsumpcji wieprzowiny oraz zwiększenie świadomości i wiedzy wśród wiedzy konsumentów poprzez działania mające na celu informowanie o jakości i cechach/zaletach mięsa wieprzowego, w tym o systemach jakości uznanych przez Ministra Rolnictwa. Wszystkie działania i sposoby komunikacji są dopasowane do grup docelowych. Promocja w internecie, mediach społecznościowych, oraz kontakt bezpośredni. Dzieci i młodzież po powrocie do domu będą przekonywać również rodziców do wspólnego przygotowywania posiłków z mięsa wieprzowego. Narzędzia, które dobraliśmy będą w naszej świadomości ewoluowały po zakończeniu kampanii, tworząc tzw. „efekt śnieżnej kuli”. PLANOWANE DZIAŁANIA: -opracowanie i wydanie materiałów informacyjnych – zajęcia interaktywne z dietetykiem (przemycenie wiedzy naukowej dotyczącej certyfikowanego mięsa wieprzowego) – organizacja i przeprowadzenie warsztatów edukacyjno-kulinarnych aby zwrócić uwagę na walory certyfikowanego mięsa wieprzowego – reklama w mediach społecznościowych mająca na celu promocję mięsa wieprzowego – gadżety reklamowe, reklama w magazynie promująca walory mięsa wieprzowego – nagranie filmiku z działań do emisji na kanale YouTube w którym przedstawione zostaną walory mięsa wieprzowego wytwarzanego w ramach systemów jakości |
Mięso wieprzowe dla dzieci zawsze zdrowe