Beneficjenci zadania: |
TG1 – osoby otwarte na nowe informacje dotyczące zdrowego odżywania i zmian żywieniowych; TG2 – osoby aktywne fizycznie, które przykuwają uwagę do jakości spożywanego posiłku TG3 – osoby, które są w stanie zapłacić więcej za produkty wyższej jakości. |
Opis zadania:
Chmielaki jest to święto ogólnopolskie Chmielarzy i Piwowarów, które odbywa się co roku pod koniec wakacji skupiając setki tysięcy osób w jednym miejscu na degustacji piwa i nie tylko…
Święto to, dostało swój przydomek jako „Polski Oktoberfest”, nie bez przyczyny. Jest to czas, w którym na cały weekend miasto zostaje zamknięte w ruchu drogowym, ponieważ zjeżdżają się do niego browary z całej Polski, a nawet Europy. Z roku na rok liczebność odwiedzających stale rośnie. Mimo pandemii rok 2022 bez wątpienia można uznać, że dla święta piwa w Krasnymstawie cieszył się przeogromnym zainteresowaniem ludzi z każdego zakątka Polski. Całość przedsięwzięcia jest relacjonowana przez lokalne media, oraz media ogólnopolskie, tj. TVP. Wstęp na teren wydarzenia jest darmowy. Dzięki kooperacji z organizatorami oraz biorąc pod uwagę, że w wydarzeniu bierze udział wiele tysięcy osób, przewidujemy szerokie dotarcie do grup docelowych z przekazem promującym spożycie mięsa wieprzowego.
Korzystając z okazji możliwości wzięliśmy udział w tak licznej imprezie gdzie zorganizowaliśmy stoisko promocyjno-informacyjne, na którym konsumenci znaleźli zarówno treść merytoryczną, ale także będą mogli spróbować dań z mięsa wieprzowego.
Dietetyk, służył wiedzą i doświadczeniem gdzie przekazywał porady dietetyczne, zaś kucharze przygotowali dania z mięsa wieprzowego do degustacji dla przechodniów. Hostessy, ubrane w logowane mięsem wieprzowym i jego promocją koszulki zachęcały odwiedzających do wspólnego spożycia dań z wieprzowiny, zapoznania się z treścią promocyjno-informacyjną z broszury, oraz rozmową z wykwalifikowanym dietetykiem. W związku z dużym powodzeniem w roku 2022 nasze stoisko wesparł znany influencer, który dodatkowo przykuł uwagę przechodniów i zachęcił ich do wzięcia udziału w konkursie gdzie nagrodami będą gadżety. Nasze działania zostały wsparte przez social media, tj. Facebook i YouTube, gdzie zostały zrelacjonowane nasze działania. Monitoring dyskusji polegał na edukacji i reakcji na wypowiedzi osób wchodzących w dyskusje z publikowanymi materiałami i wypowiedziami ekspertów. Za realizacje całości zadania będzie odpowiadał koordynator.
Materiały jakie użyto do promocji naszego stoiska:
– broszury informacyjno-promocyjne
– gadżety reklamowe
– roll-up
– koszulki dla hostess – namiot z logiem polskiej wieprzowiny.