W dniach 13 -14 sierpnia 2022 r, została przeprowadzona aukcja koni arabskich Pride of Poland. W jej trakcie do Janowa Podlaskiego przybyli hodowcy koni z całego świata. Odbyły się czempionaty oraz słynna aukcja Pride Of Poland, która od lat elektryzuje nie tylko hodowców ale też liczną publiczność. Związek Zawodowy Rolników OJCZYZNA wziął udział w wydarzeniu przez stoisko promocyjno – informacyjne w dniu 14 sierpnia 2022 roku, gdzie promowano spożycie mięsa wieprzowego.
Profesjonalni kucharze podczas wydarzenia przygotowywali dania degustacyjne z wieprzowiny dla uczestników informując o jej zaletach dodatkowo hostessy dystrybuowały materiały promocyjno informacyjne. Całość zadania była wspierana przez działania w mediach społecznościowych. Dystrybuowano między innymi broszurę informacyjną, która przedstawiała zalety diety opartej o mięso wieprzowe pochodzące z Polski, przepisy kulinarne. Podkreślano walory zdrowotne i zachęcano do oparcia diety o mięso wieprzowe.
W imprezie wzięło udział kilka tysięcy odwiedzających wydano około dwóch tysięcy porcji degustacyjnych.
Działania zrealizowane w zadaniu to:
- Nagrano i wyemitowano filmu na YouTube który uzyskał ponad 74 tysiące wyświetleń,
- Kampania w mediach społecznościowych – Facebook.
Zasięg wyświetlania wszystkich postów: październik 22 578 , wrzesień 23 547, sierpień 25 565. - Udział przez stoisko informacyjno – promocyjne podczas Pride of Poland
- Broszura informacyjna (format A5, kolor 4+4) – 5 000 szt.
- Roll-up
- Działania poprzedzające (opracowanie logotypu, hasła reklamowe)
- Opracowanie graficzne materiałów promocyjnych
- Wykonanie materiałów promocyjnych
- Rezerwacja powierzchni
- Projekt graficzny stoiska
- Hostessy: 2 osoby
- Kucharze 2 osoby